Εκτυπώσεις Μεταβλητών Δεδομένων

Εκτυπώσεις Μεταβλητών Δεδομένων 1

Ποια είναι η χρήση του;

Στην απλούστερη μορφή του, ένα παράδειγμα VDP θα μπορούσε να είναι η συγχώνευση αλληλογραφίας (mail merge)

Τα πεδία της βάσης δεδομένων προστίθενται σε μια τυπική επιστολή για να την προσαρμόσετε στα ονόματα των παραληπτών και τις διευθύνσεις τους

Όμως, οι πραγματικές δυνατότητες του VDP βρίσκεται στην προσωποποίηση και εξατομίκευση (personalization) των διαφημιστικών εντύπων

Η εκτύπωση μεταβλητών δεδομένων (VDP) επιτρέπει την εξατομίκευση των διαφημιστικών εντύπων, όπως η διαφήμιση, το direct mail και τα φυλλάδια με βάση το προφίλ των αποδεκτών και το αγοραστικό τους ιστορικό και προφίλ.

Για παράδειγμα, μια εταιρεία λιανικού εμπορίου θα μπορούσε να δημιουργήσει μια εκστρατεία μάρκετινγκ που στοχεύουν σε συγκεκριμένα τμήματα της βάσης δεδομένων της με εξατομικευμένες προσφορές προσωποποιημένες ανά αποδέκτη ή κατηγορία αποδεκτών. Μια καρτ-ποστάλ, τυπωμένη σε ενιαία διαδικασία εκτύπωσης, με στοχευμένα μηνύματα εξατομικευμένα για κάθε παραλήπτη.

Γιατί να το κάνετε;

Γιατί η προσωποποίηση και εξατομίκευση (personalization) πουλάει!

Προσθέτοντας προσωπικά μηνύματα και εικόνες που βασίζονται σε πληροφορίες πελατών που έχετε ήδη στις βάσεις δεδομένων σας, έχει ένα αποδεδειγμένα θετικό αντίκτυπο στην απόδοση της επένδυσης (Return On Investment – ROI) μιας εκστρατείας

Η Εκτύπωση Μεταβλητών Δεδομένων (VDP) έχει αποδειχθεί ότι επιτυγχάνει:

• Αυξημένα ποσοστά ανταπόκρισης

• Αύξηση της αξίας της παραγγελίας

• Αυξημένη διατήρηση πελατολογίου

• Μείωση χρόνου απόκρισης

• Αύξηση εσόδων

Κοινοποίηση: